1985 yılında Kayseri merkezli olarak kurulan ve bünyesinde dev dünya markalarını bulunduran IN GROUP; 200'ü aşkın çalışanı ile toplam 90.000 m2'lik bir alan üzerinde ve altı ayrı lokasyonda müşterilerine hizmet vermektedir. Kayseri'de sıfır araç ve 2. el binek araçta pazar lideri olan firmamız yatırımlarına ve kurumsal yönetime geçiş için altyapı çalışmalarına başarı ile devam etmektedir.

Şirketimiz, sektör lideri olan Borusan Otomotiv, Tofaş, Peugeot TR, Honda TR, General Motor distribütörlüğündeki BMW, Land Rover, Mini, Fiat, Peugeot, Honda, Opel, Chevrolet markalarını ve ayrıca 2. El Birinci, İn Sigorta birimlerini de bünyesinde bulundurmaktadır.

Satış, servis, sigorta ve 2. el operasyonlarında her zaman "doğru fiyatlandırma ve müşteri memnuniyeti" odaklı çalışma kültürünü benimsemektedir. Müşterileri için değer yaratmak, beklentilerine kalite ve istikrarla karşılık vermeyi önceliği olarak görmektedir ve çalışanlarının gelişimini ve eğitimini önemsemektedir.

In Group, dürüst ve ilkeli çalışmalarıyla gerek sektöre, gerekse müşterilerine en iyi hizmeti sunmaktan hiçbir zaman taviz vermeden sosyal sorumluluk projelerine ve eğitime destek vermeye devam ederek çeyrek asrı geçen tecrübe ile ilimiz ve bölgemizde büyük bir katma değer yaratmaktadır.

 

VİZYON VE MİSYONLARIMIZ


In Group'ta yönetim ve çalışma anlayışımız, koyduğumuz hedeflerimiz üzerine kurulmuştur. Şirketimizin uzun dönemde ulaşmayı hedeflediği nokta vizyonumuzu; bu vizyona ulaşmak için izleyeceğimiz stratejilerimiz misyonlarımızı oluşturmaktadır.

 

Vizyonumuz:

  • Yenilikçi, müşteri odaklı, sosyal sorumluluk bilinci yüksek, çalışanları ile güvenilir bir dost olarak ülkemize değer katmak.

 

Misyonlarımız:

  • Teknolojik yenilikleri kullanarak Ar-Ge faaliyetlerine yatırım yapmak,
  • Yasalara ve etik davranış ilkelerine uymak,
  • Alanında uzman ve güler yüzlü yol arkadaşlarımızla kaliteli satış ve satış sonrası hizmet sunmak,
  • Çeşitli sosyal sorumluluk projeleri içerisinde yer almak. Türkiye ve dünya için doğaya ve yaşama duyarlı davranmak ve bu bilinci yaymak,
  • Temsil ettiğimiz markalarla sektöre yön vermek, Türk ekonomisine güç katmak.

 

ORGANİZASYON ŞEMASI


Otomotiv sektöründeki dünya devlerinden oluşan çok markalı yapımız sebebi ile organizasyon şemamız Markalar ve Departmanlar olmak üzere iki ana kolda varlığını sürdürmektedir:

Markalar; Marka Müdürü yönetiminde bulunan, satış ve servis ekiplerinden oluşmaktadır.

Yönetim Departmanlarımız; finans, muhasebe, planlama, insan kaynakları, satın alma, bilgi-işlem ve İn Sigorta birimlerinden oluşmaktadır.