HONDA AKTİF YOL YARDIM HİZMETİ

Bir Honda sahibi olmak sadece ileri teknolojiye sahip bir araca sahip olmak değildir. Honda sahibi olmak Honda ailesinin bir parçası olmak demektir ve siz Türkiye’nin neresindeyseniz biz de sizin yanınızdayız.

Yolculuklarınızda başınıza gelebilecek her tür olumsuzluk için bizleri arayabileceğiniz Honda Aktif Acil Yol Yardım Çağrı Merkezi 0212 23 HONDA (0212 234 66 32) hattımızla bir aksilik durumda 7/24 bizlere ücretsiz ulaşabilirsiniz.

GARANTİ KAPSAMINDA BİR ARIZA SÖZ KONUSU OLDUĞUNDA VERİLEN HİZMETLER:

Aracınızın belirlenen arızası garanti kapsamında ise 24 saat yol yardım hizmetlerini içeren Honda Aktif Acil Yol Yardım hizmeti, ücretsiz temin edilmektedir.Aracınıza yerinde müdahale edilebiliyorsa, yol yardım hizmeti olay yerine gönderilir.

Aracınız bulunduğu yerde onarılamıyorsa aşağıdaki hizmetlerden yararlanabilirsiniz .....

  1. Çekici Hizmeti

    Aracınızın servise çekilmesi için çekici gönderilir ve en yakın servise çekilir.

  2. Ulaşım Hizmeti

    Bir yolculuktasınız ve ikamet ettiğiniz şehirden farklı bir şehirde iseniz ve aracınız serviste aynı gün tamir edilemiyor ise, gitmeyi tercih ettiğiniz noktaya ulaşımınız ve aracınızı geri almanız için yetkili servise kadar ulaşımınızın organizasyonu ve ulaşım masrafı tarafımızdan karşılanmaktadır.

  3. Konaklama Hizmeti

    Seyahatinize devam edemiyor ve bizlerden konaklama talep ediyorsanız rezervasyondan başlayarak tüm konaklama organizasyonu ve masraflarınız Honda tarafından karşılanmaktadır.

  4. Kiralık Araç Hizmeti


    Tamiri 5 iş gününü geçen arızalarda kiralık araç talepleriniz karşılanır.

    KAZA VEYA GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA KALAN DURUMLARDA VERİLEN HİZMETLER:


    İsterseniz çekici hizmeti isterseniz de ulaşım veya konaklama gibi hizmetlerimizden talep edin, ttahmini bedelleri önceden bildirilip tarafınızdan onayı alındıktan sonra belirttiğimiz tüm hizmetlerimiz prosedürler dahilinde Honda tarafından verilmektedir.

    ORİJİNAL ÜRÜN GARANTİSİ
  1. Garanti Kapsamı: Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garanti kapsamındadır. Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır. Garanti Tamiri olarak isimlendirilen bu onarım, parça değiştirilerek veya tamirat şeklinde gerçekleştirilir. Çıkan parçalar, tarafınıza gösterildikten sonra firmamızın malı olur.

  2. Garanti Süresi ve Yürürlüğe Girmesi :1 yıldan az olmamak üzere; aracın teslim tarihinden itibaren başlar. 3 yıl veya 100.000 km´dir. (Hangisi önce dolarsa). Taksi, kiralık araç, sürücü kursu araçlarında 2 yıl veya 60.000 km´dir.(Hangisi önce dolarsa)

  3. Tamir Süresi Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Sanayi malının arızasının 15 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı veya ithalatçı malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir sanayi malını tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.


  4. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    • Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içerisinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanmamayı sürekli kılması,


    • Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    • Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün olmadığının belirlenmesi durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.


  5. Malın Kullanma Kılavuzunda Yer Alan Hususlara Aykırı Kullanılmasından Kaynaklanan Arızalar Garanti Kapsamı Dışındadır. Garanti Kapsamına Girmeyen Durumlar, Hatalı Kullanım :

    • Firmamızın dağıtımını yapmadığı araçlardaki arızalar.

    • Teslim tarihinden itibaren 3 yıl veya 100.000 km´yi geçmiş araçlardaki arızalar.

    • Kullanım kitabında tavsiye edilen periyodik bakımların (günlük bakım, periyodik bakımlar, parçaların periyodik değişimi vs.) yapılmamış olması veya firmamız tarafından belirlenmiş yetkili bayi servis merkezleri dışındaki yerlerde bakım, ayar ya da tamir görmesi sonucu oluşabilecek arızalar.

    • Firmamızın kabullenmediği modifikasyonlar ( motor tune-up, araç yüksekliğinin değiştirilmesi, lambaların azaltılması veya artırılması vs. ) sonucu oluşan arızalar.

    • Yarışma veya ralli gibi nedenlerden aracın aşırı zorlanması ( normalde araç geçmeyen yerlerdeki kullanımdan kaynaklanan sorunlar. )


    • Honda tarafından onaylanmayan, aksesuar kullanımı veya kullanma kılavuzunda belirtilen nitelikte olmayan yağ, yakıt, hidrolik ve diğer sıvıların ( motor yağı, fren hidroloği, radyatör sıvısı, yakıt vs. ) kullanımından oluşan arızalar.

    • Deprem, fırtına, sel, dolu, çığ, heyelan, yangın gibi doğal afetlerden kaynaklanan sorunlar.

    • Duman, kimyasal sıvılar, asit yağmurları, ilaçlar, kuş pislikleri, böcek ölüsü, hayvan kanı ve deniz suyu ve tuzu, yol tuzlarından kaynaklanan boya ve nikelaj sorunları.

    • Kullanıcının günlük bakımları uygulamaması sonucunda yağ, soğutucu, hidrolik seviyelerinin normal düzeyde olmamasından kaynaklanan arızalar.

    • Kaporta, cam, plastik aksamda dış etken ile oluşan çatlak, kırık, çizilme.

    • Kaza, taş çarpması, çizilmesi, ezik, kasise çarpma, çukura düşme gibi harici etkiler ile oluşabilecek; -ön düzen, -lastik, -süspansiyon geometrisi arıza ve ayarsızlıkları.

    • Aracın uygun olmayan oto şampuanı veya fırça ve bezlerle yıkanması neticesinde oluşan boya kaporta problemleri.

    • Kirli, hileli ve yanlış yakıt kullanımı sonucunda, motorun, yakıt hatlarının, filtrelerin, şamandıraların, yakıt pompası, egzoz sisteminin, katalitik konvertörün veya sensörlerinin arızalanması.

    • Sürücü ihmal ve kusurundan kaynaklanan arızalar. ( Düşük lastik basıncı ile sürme gibi )

    • Aşırı sıcak ve soğuk su ve sıvılarla birlikte, aşırı basınçlı su ve sıvılarla veya uygun olmayan temizlik maddeleri ile yapılan yıkamalar nedeni ile oluşan arızalar ( özellikle boya ve kaporta parçaları için )

    • Parlatıcı, koruyucu, koku giderici vs gibi amaçlarla kullanılan silikon, parfüm vb maddelerin kullanımından kaynaklanan; -Aracın kumaş veya iç kaplamalarındaki yüzey bozulmaları, -Deri veya vinil yüzey ve kaplamalarda çatlak, kırık, -Renk değişimi, buruşma, kabarma, soyulma vs. gibi durumlar.

    • Aracın hatalı kullanılması sonucu oluşabilecek arızalar. ( Debriyaj baskı ve balatası : seyir halinde sürekli debriyaja basmak veya ayağı sürekli debriyaj pedalı üzerinde tutmak, kar ve çamurda veya yokuşta zorlamak gibi. )

    • Aracın cila, boya veya nikelaj kaplı kısımlarında uzun süre temizlenmemesi ya da toz, çamur, egzoz gazı vs. etmenler neticesinde oluşan boya bozulması, sararma, paslanma ve oksitlenmeler.

    • Üreticinin kendisinin gerekli görmediği için o şekilde ürettiği bölümler için ilave olarak talep edilebilecek boya, cila, yalıtım vs. gibi ek işlemler.


    • Aracın cam ve cam silecek lastikleri gibi bölümlerinin kir ve toz neticesinde çizilmesi veya bozulması.

    • Kornanın uyarı amacı dışında, uzun süreli basılı tutulması ile oluşan arızalar.

    • Motor yağı, motor soğutma suyu, şanzıman ve diferansiyel yağlarına ilave her türlü katkı maddeleri ilave edilmesi neticesinde oluşan arızalar.

    • Aracın alışma periyodu olan ilk 300 km içerisinde frenlerin aşırı zorlanmasından kaynaklanan arızalar.

  6. Karşılanmayan Masraflar :

    • Normal kullanım sonucu zamanla aşınan parçalar periyodik bakımlara ait parça ve işçilik giderleri ile sarf malzemleri ve temizlik masrafları. (Herhangi bir fabrikasyon hata olmaması halinde balatalar, filtreler, yağlar, bujiler, debriyaj balatası, fren balataları, silecekler, lastikler, ampüller vb. parçalar kapsam dışıdır.)

    • Yetkili Honda servisleri dışında yapılan tamiratlara ait ücretler.

    • Kullanımından dolayı, klima gazı, yağ ve hidroliklerin değiştirilmesi veya ilave edilmesi için gerekli masraflar.


  7. Kullanıcının Uyması Gerekenler :

    • Aracın rahat ve emniyetli bir şekilde kullanabilmeniz için uygun kullanım ve bakım gerekmektedir. Bu yüzden kullanım kitabında belirtildiği şekilde aracınızı kullanınız.

    • Kullanıcı kitaplarınızda tavsiye edilen kullanıcı tarafından yapılması gerekli günlük bakımlar ve yetkili servislerde yaptırılması gereken periyodik bakımlar.

  8. Garanti Sınırları:

    • Türkiye sınırları içerisinde satılan ve kullanılan araçlar için geçerlidir.

  9. Ürün Ekonomik Ömrü

    • 10 yıldır.

  10. Yedek Parça Garantisi

    • 2 yıldır.